Lördag som vilken dag som helst!

Idag är de helg men som mamma ledig är de som vilken dag som helst. Speciellt när sambon åker och jobbar några timmar. Sen dessutom ska jag jobba imorgon så denna helg sprang iväg för oss!
Hur som! Jag kämpar på med mitt! 
Och lite skryt!! -3 kg sen i måndags! Jag är nöjd och känner mig taggad! 
Så idag unnade jag mig mörk choklad! Lite belöning får man ha annars tappar man helt lusten!

Mattheus har varit iväg idag också. Hängde på mormor till Ikea och hem kom en kille som ville mysa med sin mamma! Händer väldigt sällan, så vi kröp ner i sängen och han visade mig spel och annat. Jag älskar att ligga och lyssna på hans förklaringar och historier! Min lilla kille är en stor kille nu ju. De märks på så många viss.. 

Om cirka 1,5 månad får vi nycklarna till vårt hus! Mattheus är stolt som en tupp och jag längtar efter vårt nya kapitel i denna familj. Detta är vårt och bara vårt! 
 
Bjuder på en bild på mina vackra barn! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0